Menu

Thursday, November 25, 2010

‘Kolam’ Isn’t Swimming Pool..

Happy Deepavali uolsss!!!!
Tiber menndadak.

Memang lah kolam tu,
cikgu Bahasa Melayu sekolah kau cakap tempat orang berenang,
mandi-manda,
mandi bogel segala..


california girls were unforgettable..
tiber..

tapi bila aku cakap kolam tu cantik,
berwarna-warni,
berkilat-kilat,
aku tak maksud kan kolam as tempat yang kau pretend berenang macho gila babeng,
walhal,
kau hanya berjalan di dalam air sambil menguakkan tangan..


ahhhh..
macho gell I berenang..

Ni kolam yang aku jumpa kat Mydin Melaka..



Ni pulak kolam yang aku jumpa kat Pavillion..



Haa,
Ni kolam yang aku rasa kau patut ada kat belakang rumah kau..



P/s: Kau boleh ajak cikgu Bahasa Melayu kau sekali kalau kau nak.
        I know she’ll love it!!

No comments: